Μήλον της έριδος στο στρατόπεδο Πατούλη το νέο εργαλείο ανάπτυξης στην περιφέρεια Αττικής
Η σχεδιαζόμενη έντονη δραστηριοποίηση της Περιφέρειας Αττικής μέσω του οργανισμού ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ ΑΕ, θα φέρει σίγουρα σημαντική τόνωση στην εξουθενωμένη από το κορωνοϊό αγορά.
Στα τέλη του 2020 ο υπερδραστήριος περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης σχεδίασε και προχώρησε στη σύσταση Αναπτυξιακού Οργανισμού της Περιφέρειας Αττικής, με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας Ειδικού Σκοπού, με την επωνυμία «ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε. – Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης» και με διακριτικό τίτλο «ΝΕΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ Α.Ε.», στον οποίο συμμετέχουν ως μέτοχοι η Περιφέρεια Αττικής, το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Αττικής και με μικρό ποσοστό ο Δήμος Αθηναίων. Την εταιρεία διοικεί το Διοικητικό Συμβούλιο που αποτελείται από δεκατρείς (13) συμβούλους και Διευθύνων Σύμβουλος ορίστηκε ο Ιωσήφ Πάρσαλης, ένα στέλεχος με διαδρομή στην διαφήμηση αλλά και διασυνδέσεις στην συγκεκριμένη αγορά.
Ο στόχος της περιφέρειας Αττικής μέσω της εταιρείας αυτής είναι σύμφωνα με τον σχεδιασμό της να προωθηθεί ένας ολοκληρωμένος αναπτυξιακός σχεδιασμός για την περιφέρεια, καθώς και σημαντικές διεθνείς οικονομικές συνεργασίες.
Μεταξύ των ζητημάτων που θα απασχολήσουν την εταιρεία, είναι η μελέτη της οικονομικής και τουριστικής δραστηριότητάς της και η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, αποβλέποντας παράλληλα στην τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας, της απασχόλησης, της προσέλκυσης επενδύσεων και της βελτίωσης των υποδομών. «Η Περιφέρεια Αττικής και οι δήμοι της αποκτούν ένα σημαντικό εργαλείο το οποίο θα συμβάλει καθοριστικά στην αναπτυξιακή επανεκκίνηση της Αττικής», είχε τονίσει ο περιφερειάρχης Αττικής, Γ. Πατούλης όταν προχωρούσε στην ίδρυση της.
Οι πληροφορίες της αγοράς είναι ότι το budget των 7.000.000 ευρώ που θα διατεθεί έχει αποτελέσει το μήλο της έριδος ανάμεσα στα 2-3 πολύ κοντινά στελέχη του στρατοπέδου Πατούλη και της, υπό του Ιωσήφ Πάρσαλη, νέας ομάδας «κρούσης». Το έμπειρο στέλεχος της αγοράς υπήρξε γενικός διευθυντής και της Marketing Greece της εταιρείας που ανέλαβε την διαφημιστική καμπάνια του υπουργείου τουρισμού επί Χάρη Θεοχάρη.
Η Marketing Greece είναι μία ανώνυμη εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2013. Μέτοχοί της είναι κατά 83% ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και κατά 17% το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ). Ο Ιωσ. Πάρσαλης πριν ενταχθεί στην νέα αυτή προσπάθεια του Γ .Πατούλη, είχε αποχωρήσει το 2017 από την Marketing Greece για να δημιουργήσει την Mindhaus (μαζί με την V+O την γνωστή εταιρεία επικοινωνίας των Θωμά Βαρβιτσιώτη -αδελφό του αναπληρωτή υπουργού Εξωτερικών Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη- και του Γιάννη Ολύμπιου) μία εταιρεία δραστηριοποίησης στο τουριστικό marketing.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις