Ο ισπανικός Όμιλος Invicta ανακοίνωσε μια συμφωνία με την εταιρεία Livan για την εμπορία των αυτοκινήτων της στην εγχώρια αγορά. Το μοντέλο με το οποίο θα λανσαριστεί στην ισπανική αγορτά θα είναι το X3 Pro, ένα μικρό και φθηνό SUV με πλούσιο εξοπλισμό.

Ένα από τα πιο προσιτά compact SUV του πλανήτη, θα πατήσει σύντομα τους τροχούς του στους δρόμους της γηραιάς ηπείρου και θα εφοδιάζεται με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων.

Ο ισπανικός Όμιλος Invicta ανακοίνωσε μια συμφωνία με την εταιρεία Livan για την εμπορία των αυτοκινήτων της στην εγχώρια αγορά. Το μοντέλο με το οποίο θα λανσαριστεί στην ισπανική αγορτά θα είναι το X3 Pro, ένα μικρό και φθηνό SUV με πλούσιο εξοπλισμό.


Πιο συγκεκριμένα, η συμφωνία των Ισπανών έχει υπογραφεί με τη Livan, μια εταιρεία κινεζικής καταγωγής που ανήκει κατά 45% στην Geely, όπως και άλλοι γνωστοί κατασκευαστές η Volvo, η smart (50%), η Polestar, η Lotus, η Lynk & Co κ.α. Το υπόλοιπο 55% της Livan το κατέχει το Lifan Group.

Η Livan είναι και καινούργια φίρμα και η ιστορία της ξεκινα ουσιαστικά στις αρχές της δεκαετίας που διανύουμε. Η γέννησή της προέκυψε από τη συγχώνευση μεταξύ της Lifan Technology και της Geely Auto και προς το παρόν οι κύριες αγορές της ήταν η Κίνα και η Ρωσία.

Αυτή τη στιγμή κατασκευάζει επτά μοντέλα, εκ των οποίων τα τέσσερα είναι SUV, τα δύο είναι σεντάν και το τελευταίο είναι ένα compact MPV. Η γκάμα τους περιλαμβάνει εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες ή αμιγώς ηλεκτρικές.


Το πρώτο βήμα της Livan στην Ισπανία θα γίνει με το X3 Pro που βλέπετε στις φωτογραφίες. Πρόκειται για ένα SUV μαζεμένων εξωτερικών διαστάσεων καθώς φτάνει μόλις τα 4 μέτρα σε μήκος. Το πλάτος του από την άλλη φτάνει τα 1,76 μέτρα, το ύψος του τα 1,58 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο του ακουμπά τα 2,48 μέτρα. Η απόσταση από το έδαφος είναι 18,5 εκ.

Ο κινητήρας που το εφοδιάζει, είναι ατμοσφαιρικός βενζίνης 1.5 με απόδοση 109 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 142 Nm στις 4.700 σ.α.λ., και συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο τύπου CVT.

Η ανάρτησή του αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, με το σύστημα πέδησης να διαθέτει δίσκους παντού (αεριζόμενοι οι εμπρός) και τους τροχούς αλουμινίου να έχουν διάσταση 16 ιντσών (205/60).


Τα επίπεδα εξοπλισμού θα είναι δύο, Comfort και Luxury, με την τιμή εκκίνησης της βασικής έκδοσης στην Κίνα να μην ξεπερνά τα 6.500 ευρώ (49.900 γουάν). Στην Ευρώπη να πάρει σίγουρα την ανιούσα, αλλά και πάλι θα αποτελεί το πιο προσιτό B-SUV της αγοράς.

Πηγή: carandmotor.gr

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις