Αυτά είναι τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν μέσα στο 2022
Μέσα στο 2022 25 νέα μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.
Όσοι καλοβλέπουν την επανέναρξη του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά” και δηλώνουν έτοιμοι να αποχαιρετήσουν τις αντλίες υγρών καυσίμων, μέσα στους επόμενους δώδεκα μήνες θα έχουν να διαλέξουν ανάμεσα σε 25 νέα μοντέλα με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Ξεκινώντας από το προσιτό Dacia Spring μέχρι τη ναυαρχίδα των ηλεκτρικών της Mercedes-Benz, την ΕQS, το 2022 θα έχει αρκετά EV που θα μας απασχολήσουν.
Έχουμε και λέμε:
Audi e-tron: 3o τρίμηνο
To μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Audi θα αποκτήσει νέα μπαταρία, αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά συστήματα και βελτιωμένη διαχείριση ενέργειας, κάτι που σημαίνει ότι η αυτονομία του θα αγγίξει τα 600 km. Μαζί με όλα αυτά, θα δεχθεί κι ένα αισθητικό φρεσκάρισμα, βεβαίως.
Cupra Born: 2ο τρίμηνο
To πρώτο ηλεκτρικό Cupra ονομάζεται Born. Η γκάμα του θα περιλαμβάνει τέσσερις εκδόσεις με ισχύ από 150 έως και 231 PS, ενώ η αυτονομία με μια φόρτιση θα φτάνει έως και τα 540 km. Το μήκους 4,3 m Born διακρίνεται για τη δυναμική σχεδίαση, ενώ η εταιρεία αναφέρει πως διαθέτει αυτούσιο το οδηγικό DNA της. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που το περιμένουμε…
BMW
Το 2022, η BMW θα λανσάρει τέσσερα μοντέλα της οικογένειας i. Αρχικά περιμένουμε άμεσα τη νέα BMW i4 η οποία ουσιαστικά αποτελεί την ηλεκτρική εκδοχή της 4 Series Gran Coupé. Θα είναι διαθέσιμη αρχικά σε δύο εκδόσεις με ισχύ 340 ίππων για την πισωκίνητη (eDrive40) και 544 PS για την τετρακίνητη έκδοση Μ50. Η αυτονομία θα είναι 590 km στην πρώτη και 510 km στη δεύτερη περίπτωση.
Το δεύτερο 3μηνο, η BMW θα λανσάρει και την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού της SUV, του iX, με την ονομασία M60. Αυτή είναι η πρώτη ηλεκτρική πρόταση στην οποία εμπλέκεται άμεσα το M Division, κάτι που γίνεται αντιληπτό τόσο στην εμφάνιση όσο και στο μηχανολογικό επίπεδο. Oι 619 ίπποι και το 0-100 km/h σε μόλις 3,8” τα λένε όλα…
Στα τέλη του έτους, η BMW θα παρουσιάσει την ηλεκτρική εκδοχή της νέας 7 Series, η οποία θα είναι ένα αυτόνομο μοντέλο με την ονομασία i7. H πολυτελής ηλεκτρική μπερλίνα της BMW θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος έως 600 PS με τη μέγιστη αυτονομία να προσεγγίζει τα 600 km.
Dacia Spring: 3ο τρίμηνο
Η Dacia θα λανσάρει εφέτος το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της. Το Spring αναμένεται ένα από τα πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς, με εκτιμώμενη τιμή τις €15.000 σε κάποιες ευρωπαϊκές αγορές, σε συνδυασμό με τις επιδοτήσεις των ηλεκτρικών. Το μήκους 3,73 m Spring είναι ένα αστικό crossover με ηλεκτρικό μοτέρ 45 ίππων και μπαταρία 26,8 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία λίγο πάνω από 200 km.
Hyundai Ioniq 5 N: Τέλος του έτους
Το Ioniq 5 που είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας είναι το πρώτο ηλεκτρικό Hyundai που θα αποκτήσει και σπορ έκδοση N. Θα έχει ακόμα πιο επιβλητική εμφάνιση και με τη χρήση δύο ηλεκτρικών μοτέρ θα αποδίδει 585 PS. To τετρακίνητο Ioniq 5 θα πετυχαίνει 0-100 km/h σε μόλις 3,2” με τις 77,5 kWh της μπαταρίας να χαρίζουν περισσότερα από 400 km αυτονομίας.
Kia EV6 GT: Καλοκαίρι
Η κορυφαία έκδοση του EV6 ονομάζεται GT και τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε αφήνουν με το στόμα ανοιχτό. Όπως και το «αδελφό» του, Ioniq 5 N, έχει τετρακίνηση και 585 ίππους που δίνουν επιδόσεις αντίστοιχες της εντυπωσιακής εμφάνισης. Η τιμή του στην ελληνική αγορά αναμένεται να είναι μια πολύ ευχάριστη έκπληξη.
Lexus RZ / Subaru Solterra / Toyota bZ4X: 3ο τρίμηνο
Οι Toyota, Lexus και Subaru συνεργάστηκαν για τρία μοντέλα με βάση την πλατφόρμα e-TNGA και κοινά μηχανικά μέρη. Ωστόσο το κάθε ένα διαφοροποιείται από το άλλο σε αισθητικό και οδηγικό επίπεδο. Τα Lexus RZ, Subaru Solterra και Toyota bZ4X θα είναι διαθέσιμα με 204 PS για τις δικίνητες και 218 PS για τις τετρακίνητες εκδόσεις με την αυτονομία να ανέρχεται σε 530 και 460 km αντίστοιχα.
Mercedes-Benz
Η Mercedes-Benz εφέτος θα λανσάρει περισσότερα ηλεκτρικά από συμβατικά μοντέλα κι αυτό σαφώς και λέει πολλά. Η αρχή έχει γίνει ήδη τόσο μέσω της EQB όσο και της επιβλητικής ηλεκτρικής λιμουζίνας, της EQS.
Η EQB αρχικά είναι διαθέσιμη και σε 7θέσια έκδοση, με 228 ή 292 PS στην 4κίνητη εκδοχή της. Θα ακολουθήσουν βέβαια και δικίνητες, με χαμηλότερη ισχύ και μεγαλύτερη αυτονομία.
Η ναυαρχίδα των ηλεκτρικών Mercedes-Benz είναι η ΕQS. Με μήκος 5,2 m, κορυφαία ποιότητα, τεχνολογία και πολυτέλεια, η EQS αποτελεί ουσιαστικά την S-Class των ηλεκτρικών. Αρχικά είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις με 333 (πισωκίνητη) ή 523 ίππους (τετρακίνητη), αμφότερες με μπαταρίες 108 kWh που προσφέρουν αυτονομία 770 km.
Στις αρχές του καλοκαιριού, η Mercedes-Benz θα λανσάρει την EQT. Ένα μικρό ηλεκτρικό βαν που βασίζεται στην T-Class και στην επαγγελματική της έκδοση που ονομάζεται Citan. Αυτό είναι το δεύτερο ηλεκτρικό βαν της Mercedes-Benz ύστερα από την EQV.
Ιδιαίτερα σημαντικό μοντέλο θα είναι και η νέα EQE που θα λανσαριστεί επίσης το καλοκαίρι. Ως μια «μικρή» EQS, η EQE εντυπωσιάζει με τη σχεδίαση και την πληρότητά της σε όλους τους τομείς, αποτελώντας το αντίπαλον δέος των Tesla Model 3 και BMW i4. Έχει μήκος ελάχιστα κάτω από τα 5 m και θα είναι αρχικά διαθέσιμη σε πισωκίνητη έκδοση με 292 PS και μπαταρία 90 kWh που θα δίνει αυτονομία 660 km. Αργότερα θα είναι διαθέσιμη και σε πιο ισχυρή και τετρακίνητη έκδοση, της οποίας ωστόσο τα χαρακτηριστικά δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά.
Nissan Ariya: 3o τρίμηνο
Tο δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan είναι το κουπέ crossover Ariya που έχει μήκος 4,6 m. Θα διατίθεται σε πέντε εκδόσεις, με κίνηση στους εμπρός ή στους τέσσερις τροχούς και δύο χωρητικότητες μπαταρίας, με 63 και 87 kWh αντίστοιχα. Η ισχύς ξεκινά από τους 217 PS και φτάνει τους 394 στην κορυφαία έκδοση Performance, ενώ η αυτονομία κυμαίνεται από τα 340 έως τα 500 km.
Polestar 3: Τέλος του έτους
Το μεγάλο SUV της Polestar έρχεται να μπει στην κατηγορία των premium ηλεκτρικών SUV. Αν και είναι ακόμα άγνωστα τα χαρακτηριστικά του, η Polestar έχει δηλώσει πως θα αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της κλάσης του. Το Polestar 3 πατάει στη νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα SPA2 της Volvo, την οποία θα χρησιμοποιήσει και η επόμενη γενιά του XC90.
Renault Mégane E-TECH Electric: Τέλος του έτους
To νέο ηλεκτρικό κεφάλαιο της Renault ξεκινά με το εντυπωσιακό σε όλα του Mégane E-TECH. To μήκους 4,2 m crossover θα διατίθεται σε εκδόσεις με 131 ή 218 ίππους καθώς και δύο μπαταρίες με χωρητικότητα 40 ή 60 kWh. Ανάλογα με την έκδοση η αυτονομία θα κυμαίνεται από τα 300 έως τα 450 km.
Škoda Enyaq iV Coupé: Φθινόπωρο
Tο ξεχωριστό νέο Škoda Enyaq Coupé iV θα συμπληρώσει την γκάμα του ηλεκτρικού SUV της φίρμας μέσα στη χρονιά. Θα μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη με το Enyaq, με ισχύ από 150 έως 265 ίππους, ενώ θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό της Škoda που θα κυκλοφορήσει και σε σπορ έκδοση RS, με 295 PS. Καθιστώντας την το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στην ιστορία της τσεχικής φίρμας.
Volkswagen ID.5: Καλοκαίρι
H οικογένεια των ηλεκτρικών Volkswagen είναι έτοιμη να υποδεχθεί το μεγαλύτερο ID.5. Δηλαδή ένα SUV με κουπέ γραμμή. Θα είναι διαθέσιμο με μπαταρία 77 kWh και ισχύ ανάλογα με την έκδοση από 174 έως 204 ίππους. Η αυτονομία θα είναι 520 km, ενώ αργότερα θα παρουσιαστεί και η κορυφαία και τετρακίνητη έκδοση GTX που θα αποδίδει 300 ίππους από δυο ηλεκτρικά μοτέρ.
Volkswagen ID.Buzz: Φθινόπωρο
To ID.Buzz δεν είναι ακόμα ένα ηλεκτρικό Volkswagen. Είναι ένα μοντέλο που ξεχωρίζει για τον ρετρό χαρακτήρα και τις ξεκάθαρες αναφορές στο Microbus. Θα είναι διαθέσιμο σε βαν και επιβατικό, δικίνητο ή τετρακίνητο, με μπαταρία χωρητικότητας από 48 έως 111 kWh. Η ισχύς του θα ξεκινά από τους 204 και θα κορυφώνεται στους 300 ίππους με την αυτονομία να φτάνει έως τα 550 km.
Volvo C40 Recharge: Άνοιξη
Το Volvo C40 Recharge είναι η πιο δυναμική έκδοση του XC40 και δη της ηλεκτρικής έκδοσης Recharge με τους 408 PS και τις επιδόσεις που κόβουν την ανάσα. Μπορεί η σχεδίαση να το διαφοροποιεί σημαντικά, ωστόσο κάτω από το όμορφο περιτύλιγμα ενσωματώνει όλα τα στοιχεία και τα μηχανικά μέρη του αντίστοιχου XC40.
Πηγή: .drive.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις