Η εισαγγελική έρευνα διατάχτηκε μετά τις καταγγελίες του εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για έλλειψη φωτεινής σηματοδότητης στη διαδρομή του Προαστιακού στο τμήμα Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο

Μετά το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη κατεπείγουσα έρευνα ξεκινά η Εισαγγελία Πρωτοδικών μετά τις δημόσιες καταγγελίες εκπροσώπου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών για προβλήματα σηματοδότησης σε τμήμα διαδρομής του Προαστιακού και συγκεκριμένα από Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι αεροδρόμιο.

Την εντολή έρευνας έδωσε ο προιστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας Αντώνης Ελευθεριάνος και ξεκίνησε ήδη καθώς αφορά θέματα ασφάλειας των πολιτών, από τον εισαγγελέα Πρωτοδικών Νίκο Στεφανάτο ο οποίος έχει εντολή να καλέσει άμεσα προς εξέταση τον εκπρόσωπο των εργαζομένων, ώστε να εξειδικεύσει την καταγγελία του. Παράλληλα, ο κ. Στεφανάτος θα πρέπει να ζητήσει στοιχεία από την εταιρεία που έχει την ευθύνη λειτουργίας του Προαστιακού, ώστε να μελετήσει και να διαπιστώσει αν ισχύουν όλα όσα καταγγέλλονται από τους εργαζόμενους στον Σιδηρόδρομο.

Αντικείμενο της προκαταρκτικής εξέτασης είναι να διαπιστωθεί, αν και από ποια πρόσωπα έχει ενδεχομένως διαπραχθεί το αδίκημα των επικίνδυνων παρεμβάσεων στη συγκοινωνία μέσων σταθερής τροχιάς.

Γενηδούνιας: «Εδώ και 10 ημέρες δεν λειτουργεί το σύστημα εντοπισμού των τρένων στον προαστιακό»
Η τριτοκοσμική κατάσταση στους σιδηροδρόμους της Ελλάδας τις τελευταίες ημέρες είναι πραγματικότητα ακόμη και για κατοίκους της Αθήνας που χρησιμοποιούν τον Προαστιακό θεωρώντας ότι μπαίνουν σε ένα σύγχρονο μέσο μαζικής μεταφοράς σταθερής τροχιάς, αποκάλυψε μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο πρόεδρος των μηχανοδηγών του ΟΣΕ Κώστας Γενηδούνιας.

Ακόμη και στον Προαστιακό και το τμήμα από την Δουκίσσης Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, παρότι «υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης και δουλεύει, από το ΣΚΑ μέχρι το αεροδρόμιο… τις τελευταίες δέκα ημέρες βλέπετε καθημερινά να τροποποιούνται δρομολόγια… το σύστημα από την Πλακεντίας μέχρι το αεροδρόμιο έχει κλείσει… έχει βλάβη, δεν λειτουργεί; Είναι δέκα ημέρες… δίνονται πάλι ρητές εντολές στα τρένα», όπως περιέγραψε.

«Στον σιδηρόδρομο αυτή την στιγμή, με βάση και τις κοινοτικές Οδηγίες, η διαχείριση της υποδομής, η συντήρηση και η λειτουργία της, γίνονται από το Δημόσιο. Πάνω στις γραμμές “τρέχουν” ιδιωτικές εταιρείες, τέσσερις στην Ελλάδα. Μία στα επιβατικά και εμπορευματικά τρένα, η Hellenic Train. Είναι άλλες τρεις στις εμπορευματικές μεταφορές. Ακόμη και τα βαγόνια ανήκουν στο Δημόσιο, τα επινοικιάζουν οι εταιρείες από το Δημόσιο», όπως τόνισε.

Υπογράμμισε μάλιστα ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή σέρνει την Ελλάδα στα δικαστήρια «γιατί πήγαμε να δώσουμε και την διαχείριση της υποδομής σε ιδιώτες».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις