Τέμπη – Απολογία σταθμάρχη: Διόρθωσαν με μπλάνκο την αλλαγή βάρδιας των δύο άλλων σταθμαρχών μετά τη σύγκρουση των τρένων
Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας για το μοιραίο βράδυ της σύγκρουσης των τρένων στα Τέμπη.
Σύμφωνα με νέες πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας όταν έγινε η αλλαγή βάρδιας των σταθμαρχών και ανέλαβε ο 59χρονος, πριν την τραγωδία με τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη, κάποιος έσβησε με διορθωτικό την ώρα της αλλαγής της βάρδιας.
Συγκεκριμένα, ο 59χρονος σταθμάρχης που κατηγορείται μεταξύ άλλων για διατάραξη της ασφάλειας των συγκοινωνιών , ανθρωποκτονίες από αμέλεια και σωματικές βλάβες,υποστήριξε πως η ώρα της παράδοσης – παραλαβής που καταγράφεται σε ένα βιβλίο, άλλαξε μετά τη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και αυτό που έγραψαν οι δύο συνάδελφοι αρχικά, σβήστηκε στη συνέχεια με διορθωτικό, σύμφωνε με τα όσα αναφέρθηκαν στην εκπομπή TLive του Alpha .
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν δει έως τώρα το φως της δημοσιότητας, οι δύο άλλοι σταθμάρχες έπρεπε να βρίσκονται στο πόστο τους μέχρι τις 11:00 το βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συνέβη. Όπως εξήγησε στην απολογία του ο ήδη προφυλακισμένος σταθμάρχης, από τις 22:25 ήταν μόνος του.
Συγκεκριμένα όπως είπε απολογούμενος ο παλιός σταθμάρχης είχε αποχωρήσει από τις 22:15 με 22:20 και ο νεότερος είχε αποχωρήσει λίγο νωρίτερα από τις 22:05 έως και τις 22:10.
«Διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00 μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», κατέθεσε ο 59χρονος.
«Ο κάθε σταθμάρχης μετά τη βάρδιατου παραδίδει και παραλαμβάνει ο νέος και αυτή η παράδοση – παραλαβή καταγράφεται εγγράφως στο βιβλίο, όπου σε αυτό αναγράφεται η ώρα έναρξης και λήξης της προηγούμενης βάρδιας. Μετά το συμβάν, η ώρα παράδοσης – παραλαβής είχε αλλάξει με διορθωτικό στο βιβλίο», ανέφερε ο 59χρονος.
«Δεν θυμάμαι ποια ήταν η ώρα που έγραψαν ότι ανέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του παλιού σταθμάρχη είναι γύρω στις 22:20 και του νέου γύρω στις 22:10», κατέθεσε μεταξύ άλλων ο 59χρονος.
Ο προϊστάμενος του σταθμάρχη , ο επιθεωρητής του ΟΣΕ Λάρισας, που διώκεται από σήμερα κι αυτός, στην στην κατάθεσή του είχε τονίσεο ότι είχε δώσει εντολή στους άλλους δύο σταθμάρχες να μείνουν μέχρι τις 23:00 για να είναι σίγουροι για την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας ενώ επιρρίπτει ευθύνες και στον μηχανοδηγό για όσα έγιναν το μοιραίο βράδυ.
«Τον ρώτησα [τον κατηγορούμενο σταθμάρχη] αν είχε επιδώσει υπόδειγμα 1001 δελτίου ειδοποίησης ότι η αμαξοστοιχία 62 κινείται αντίθετα σε μονή γραμμή καθόδου μεταξύ Λάρισας και Νέων Πόρων. Αυτός απάντησε: “Δεν έδωσα 1001 όπως θα έπρεπε να αναζητήσουν οι μηχανοδηγοί αμαξοστοιχίας, γιατί κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση. Δεν μου ζήτησαν υπόδειγμα 1001 και με αριθμό τηλεγραφήματος 47 ανέφερα στους 2 μηχανοδηγούς ότι έχουν γραμμή ελεύθερη μέχρι τους Νέους Πόρους, χωρίς να προσδιορίσω σε ποια γραμμή θα κινηθούν…”», κατέθεσε μεταξύ άλλων ο προϊστάμενος.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις