ΔΕΔΔΗΕ: Μάχη με το χρόνο για να αποκατασταθεί το ρεύμα και στα τελευταία 10.000 νοικοκυριά
Μάχη με τον χρόνο και τις αντίξοες συνθήκες δίνουν τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, προκειμένου να αποκατασταθούν οι βλάβες που προκλήθηκαν στο δίκτυο ηλεκτροδότησης από την κακοκαιρία «Μήδεια».
Όλη τη νύχτα συνεχίστηκαν οι εργασίες για την επανηλεκτροδότηση 5 γραμμών Μέσης Τάσης, σε τμήματα των περιοχών Διόνυσος, Αγ. Στέφανος, Κεφαλάρι, Πολιτεία, Γλυκά Νερά, Εκάλη και Νέα Ερυθραία, που εξακολουθούν να μην έχουν ρεύμα για τρίτο 24ωρο.
Ταυτόχρονα σημειώνονται εκ νέου προβλήματα και άλλες σε περιοχές, όπως για παράδειγμα στην Αγία Παρασκευή, στη Νέα Ιωνία και στο Ηράκλειο, καθώς υπάρχουν πτώσεις κλαδιών πάνω σε καλώδια.
Έως αργά το βράδυ της Τετάρτης, σύμφωνα με την ενημέρωση του ΔΕΔΔΗΕ είχαν ηλεκτροδοτηθεί περίπου 60.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις ενώ το πρωί της Τετάρτης, το σύνολο των νοικοκυριών με προβλήματα ηλεκτροδότησης ήταν 70.000.
Την Πέμπτη το πρωί, το συνολικό δυναμικό του ΔΕΔΔΗΕ στις πληγείσες από την κακοκαιρία περιοχές της Αττικής – που ανέρχεται σε περίπου 440 άτομα – θα ενισχυθεί περαιτέρω με επιπλέον 25 συνεργεία ( περίπου 60 άτομα) που θα προσέλθουν από την Περιφέρεια της Πελοποννήσου, Ηπείρου και της Κεντρικής Ελλάδος, καθώς έχουν αποκατασταθεί στις περιοχές αυτές οι ζημιές από τη Μήδεια.
Στη Βόρεια Εύβοια, που δέχθηκε σοβαρό πλήγμα από την κακοκαιρία, και θρηνει 2 νεκρούς, μέσα στις επόμενες ώρες ολοκληρώνονται οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο Δίκτυο και στους τελευταίους 4 οικισμούς.
Στην Κρήτη, τα εκχιονιστικά προσπαθούν να ανοίξουν τους δρόμους, για να απεγκλωβίσουν χωριά στο Οροπέδιο Λασιθίου. Το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει και εκεί η έλλειψη ρεύματος, αλλά και νερού.
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή σε όλους τους πολίτες σε περίπτωση που διαπιστώσουν ζημιές στο Δίκτυο (πεσμένα καλώδια, στύλους κλπ) να απομακρυνθούν άμεσα και να μην έρθουν σε καμία επαφή. Καλεί επίσης όσους πολίτες συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν με την Εταιρία για να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης, τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500, μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης https://www.deddie.gr/.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις