Εθνική Οδός Αθηνών-Κορίνθου: Δίωξη στον οδηγό του βυτιοφόρου που έπιασε φωτιά – Eισαγγελική έρευνα και για τη διακοπή της κυκλοφορίας
Ποινική δίωξη σε βάρος του οδηγού του βυτιοφόρου άσκησε η Εισαγελία, ενώ διατάχτηκε και έρευνα για τον τρόπο διαχείρισης της κυκλοφορίας από την ΕΛΑΣ και την Πυροσβεστική. Στο στόχαστρο της Δικαιοσύνης και ο ιδιοκτήτης της εταιρίας που ανήκει το βυτιοφόρο.
Ποινική δίωξη για εμπρησμό από αμέλεια άσκησε ο εισαγγελέας σε βάρος του οδηγού του βυτιοφόρου που πήρε φωτιά στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου με αποτέλεσμα να Ξεκινήσει μια γιγάντια επιχείρηση κατάσβεσης της φωτιάς και μετάγγισης του υγραερίου που μετέφερε σε άλλο βυτιοφόρο.
Μετά την άσκηση της δίωξης ο οδηγός παραπέμφθηκε σε δίκη ενώ ο εισαγγελέας διέταξε έρευνα και για τον ιδιοκτήτη (νόμιμο εκπρόσωπο εταιρείας) του βυτιοφόρου για να διαπιστωθούν ενδεχόμενες ευθύνες του για το ίδιο αδίκημα.
Τέλος, με παραγγελία του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών διενεργείται προκαταρκτική εξέταση για τις τυχόν ποινικές ευθύνες των αρμοδίων αρχών προκειμένου να εξακριβωθεί εάν προέβησαν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη διαχείριση της κυκλοφορίας και την εξασφάλιση της προστασίας των οδηγών.
Νωρίτερα σήμερα, ο εκπρόσωπος τύπου της ΠΥ, Βασίλης Βαθρακογιάννης, αναφέρθηκε στην επιχείρηση της Πυροσβεστικής αρχικά για την κατάσβεση της φωτιάς και στη συνέχεια για την μετάγγιση των 7,2 τόνων υγραερίου που μετέφερε το βυτιοφόρο στο οποίο ξέσπασε πυρκαγιά το μεσημέρι της Πέμπτης λίγο πριν την πρώτη σήραγγα της Κακιάς Σκάλας, επιχειρώντας να εξηγήσει για ποιο λόγο χρειάστηκε να μείνει κλειστή η εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου για συνολικά 7 ώρες (σ.σ. η πρώτη ανακοίνωση για διακοπή κυκλοφορίας εκδόθηκε στις 12:53 το μεσημέρι της Πέμπτης ενώ η ανακοίνωση για αποκατάσταση κυκλοφορίας στο ρεύμα προς Αθήνα εκδόθηκε στις 20:30).
«Tηρήσαμε όλα τα μέτρα ασφαλείας. Δεν γλιτώσαμε την ταλαιπωρία του κόσμου» δήλωσε στην ΕΡΤ ο Βασίλης Βαθρακογιάννης, εκπρόσωπος τύπου της Πυροσβεστικής θέλοντας με αυτό τον τρόπο να περιγράψει την πολύωρη καθυστέρηση των οδηγών μετά την εκδήλωση φωτιάς σε βυτιοφόρο που μετέφερε αέριο, στην Εθνική Οδό Αθηνών Κορίνθου.
«Το βυτιοφόρο μετέφερε 7,2 τόνους υγραέριο και συγκεκριμένα μείγμα κίνησης για οχήματα, δηλαδή μετέφερε επικίνδυνο φορτίο. Η κατάσβεση της πυρκαγιάς ήταν άμεση, διαπιστώθηκε όμως διαφυγή του μίγματος του επικίνδυνου υλικού, γι αυτό και κρίθηκε απαραίτητη απαραίτητη η απομάκρυνση του φορτίου» ανέφερε ο κ. Βαθρακογιάννης μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» και τη δημοσιογράφο Χριστίνα Βίδου.
Όπως είπε στο σημείο όπου συνέβη το επικίνδυνο συμβάν ακολουθήθηκε η διαδικασία που προβλέπεται από το πρωτόκολλο ενεργειών προκειμένου να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και όλα έγιναν με την παρουσία τεχνικού ασφαλείας.
«Χρησιμοποιήθηκε από το Πυροσβεστικό Σώμα θερμική κάμερα για τον τακτικό έλεγχο της θερμοκρασίας. Διατέθηκε ελικόπτερο του Πυροσβεστικού Σώματος και σύστημα μη επανδρωμένου αεροσκάφου για την επιτήρηση της διαδικασίας από αέρος, αλλά και για τη λήψη εικόνας από απόσταση προς το Κέντρο Επιχειρήσεων του Πυροσβεστικού Σώματος. Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας τηρήθηκαν όλες οι απαραίτητες αποστάσεις. Είχε προηγηθεί γείωση και χρησιμοποιήθηκαν ειδικά εργαλεία» διευκρίνισε ο εκπρόσωπος τύπου της Πυροσβεστικής.
Έπρεπε να ακολουθηθούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες
Όπως είπε σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας για την απομάκρυνση του επικίνδυνου υλικού οι δυνάμεις του Πυροσβεστικού Σώματος, της Ελληνικής Αστυνομίας και του ΕΚΑΒ ενήργησαν με μοναδικό και αδιαπραγμάτευτο γνώμονα την ασφάλεια των οδηγών και των επιβαινόντων στα ακινητοποιημένα οχήματα.Δείτε εδώ αναλυτικά τις εξηγήσεις ΕΛΑΣ και Πυροσβεστικής
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις