«Ήμουν ένα πολύ ατίθασο παιδί, πολύ συναισθηματικό και έλεγα πάρα πολλά ψέματα¨, εκμυστηρεύτηκε

Μια αποκαλυπτική συνέντευξη έδωσε στο «Buongiorno» και τη Φαίη Σκορδά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.

Λίγο πριν τη μεγάλη πρεμιέρα του τρίτου κύκλου του «Maestro» απόψε στο MEGA, ο γνωστός σκηνοθέτης και ηθοποιός μιλάει για όλους και για όλα σε μια εκ βαθέων συνέντευξη: Για τον έρωτα, τα παιδικά χρόνια , τη συνάντηση με τη Ντέμι Μούρ, την πρόταση από τις ΗΠΑ και την ευχή για το μέλλον

Για τον έρωτα
«Ο έρωτας είναι μια κατάσταση στην οποία οι άνθρωποι μπαίνουμε, η οποία είναι μια μαγική κατάσταση, μπορεί να είναι και καταστροφική, μπορεί να είναι και πολύ δημιουργική. Το μαγικό είναι η εξέλιξη του έρωτα. Η αγάπη θεωρώ ότι είναι ένα πολύ ουσιαστικό συναίσθημα το οποίο θέλει, μπορεί και κόπο προκειμένου να το κατακτήσεις, και θεωρώ ότι κακώς το χρησιμοποιούμε τόσο εύκολα. Πιστεύω ότι είναι πιο ιερό».

Για την παιδική του ηλικία
«Δεν ήμουν ήρεμος, δεν ήμουν καλός μαθητής. Ήμουν ένα πολύ ατίθασο παιδί, ήμουν πάρα πολύ κακός μαθητής, δεν με αφορούσε καθόλου το κομμάτι του μαθήματος, με αφορούσε να γράφω ιστορίες, με αφορούσε το θέατρο, να φτιάχνω έργα, να κάνω παραστάσεις. Ήμουν ένα πολύ ατίθασο παιδί, πολύ συναισθηματικό και έλεγα πάρα πολλά ψέματα. Ήμουν μυθομανής, ό,τι με ρώταγες θα έλεγα ψέματα. Αν με ρώταγες κάτι, εγώ θα σου έλεγα το άλλο και πολλές φορές από κεκτημένη ταχύτητα χωρίς να υπάρχει κανένας λόγος. Η μητέρα μου, όπως και ο πατέρας μου, είναι και οι δύο πολύ καλοί άνθρωποι, ήταν και πολύ νέοι όταν ήμουν εγώ και ο Φίλιππος παιδιά, που και οι δύο πολύ διαφορετικοί χαρακτήρες αλλά έχουν ένα κοινό: καλοί άνθρωποι. Επειδή μεγαλώσαμε χώρια από τον πατέρα μου, πάντα συνεργαζόντουσαν στο πώς θα γίνει το μεγάλωμά μας και νομίζω ότι έκαναν πολύ καλή δουλειά».

«Μεγάλωσα σε μια μονογονεϊκή οικογένεια από 4 χρόνων. Ο πατέρας μου πάντα υπήρχε, πάντα ήταν παρών και πάντα υποστηρικτικός και δεν μας έλειψε τίποτα. Έγραφα σενάρια. Το πρώτο μου σίριαλ είναι το ‘Έχω’. Είναι 20 επεισόδια από μία σειρά, που ούτε ήξερα πώς να γράφω, πρέπει να ήμουν 6η δημοτικού. 10 χρόνων ήμουν και είχα γράψει μια ολόκληρη τηλεοπτική σειρά. Δεν είχε τέλος αλλά ήταν με αρχή και μέση. Ήταν πολύ ξεκάθαρο πως προς τα εκεί πήγαινα. Όποτε μιλάω με γονείς, με φίλους που τα παιδιά τους έχουν μια τέτοια κλίση, το μόνο που τους λέω είναι ότι ‘καλλιεργήστε το να μπορεί να το εξελίξει’».

Για την πατρότητα
«Είναι κάτι που στο παρελθόν με έχει απασχολήσει αλλά πάντα εκεί ερχόταν και λίγο η λογική ότι ήταν οι προτεραιότητές μου τέτοιες και ο έρωτας και το πάθος μου για αυτό που κάνω, που δεν νομίζω ότι θα έδινα την προτεραιότητα που έπρεπε. Νομίζω ότι εγώ σαν άνθρωπος δεν μπορούσα να κάνω παράλληλα focus ίσως σε δύο τόσο μεγάλα κεφάλαια: οικογένεια και καριέρα».

Για τα χρήματα
«Δεν ήταν ποτέ πάρα πολύ καλή η σχέση μου με το χρήμα, ήταν καλή μόνο στο να το χρησιμοποιήσω εκεί που θα διευκολύνει τα πράγματα. Κανείς δεν κάνει τη δουλειά που κάνουμε για να βγάλει χρήματα. Δεν ξεκινάει κανένα πιτσιρίκι στα 15 του να πάει σε ένα πλατό και να γίνει ηθοποιός για να βγάλει χρήματα. Δεν γίνεται. Μπορεί ίσως, αν τα πράγματα πάνε καλά, και σε μένα πήγαν καλά, αλλά δεν το ήξερα όταν ξεκίνησα. Άρα δεν είχα ποτέ την απληστία να βγάλω χρήματα και επίσης υπήρξα πολύ τυχερός το ότι ήμουν σε μια οικογένεια που είχα την οικονομική ασφάλεια. Δεν το βγάζω αυτό από την κουβέντα το ότι ήμουν ένα παιδί που μπορούσε να πει όχι στα 18 του σε έναν ρόλο που δεν θα του άρεσε γιατί ήξερα ότι μπορώ να έχω ένα σπίτι να μείνω, να έχω μια οικογένεια η οποία θα μου προσφέρει πράγματα που αν δεν την είχα ίσως να έπρεπε να κάνω και μια δεύτερη και μια τρίτη δουλειά».

«Για μένα το χρήμα στη δουλειά μου ισοδυναμεί με χρόνο. Αυτό είναι στη δουλειά μας το χρήμα. (…) Αν ήμουν στο εξωτερικό θα είχα βγάλει πολλά χρήματα. Στην αγορά τη δική μας, μέχρι τώρα τουλάχιστον, από το ‘Maestro’ και πριν, δεν είναι ότι έβγαλα τα τρελά χρήματα από τη δουλειά μου. Έβγαλα καλά λεφτά, δεν έχω παράπονο, αλλά όχι χρήματα για να μπορώ να κάθομαι χρόνια».

Η πρόταση από τις ΗΠΑ & ο λόγος που την αρνήθηκε
«Αυτό ήταν όταν βγήκε η ταινία ‘Ένας άλλος κόσμος’ στο εξωτερικό και επειδή πήγε σε διάφορες Πολιτείες της Αμερικής, ήρθαν ατζέντηδες στο Λος Άντζελες και μου είπαν ‘κάτσε εδώ γατί θέλουμε να δουλέψουμε μαζί΄ και είπα εγώ ‘ναι’ και ήρθαν διάφορα σενάρια στα χέρια μου για να σκηνοθετήσω μόνο. Δεν ήταν αυτό που ήθελα να κάνω, ήμουν και σε μια περίεργη φάση, φοβήθηκα, έκανα πίσω, ήθελα να κάτσω, ήθελα να κάνω τη δική μου ταινία, μου αρέσει που απενοχοποιημένα πια μπορώ να πω ότι μου αρέσει να φτιάχνω τις δικές μου ιστορίες. Έκανα πάρα πολλά χρόνια να παραδεχτώ ότι θέλω να είμαι σκηνοθέτης. Είμαι σε διάφορες κουβέντες για διάφορα».

Για τη συνάντηση με την Ντέμι Μουρ
«Ήταν τυχαίο, ήταν καλοκαίρι, είχε δει το ‘Maestro’. Γνωριστήκαμε μέσω κοινών γνωστών. Φέτος το καλοκαίρι που ήρθε, ήρθε στο σπίτι μου στους Παξούς, κάτσαμε, φάγαμε, περάσαμε πάρα πολύ ωραία. Είχε δει και τον δεύτερο κύκλο».

Κλείνοντας τη συνέντευξή του στη Φαίη Σκορδά, σημειώνει:
«Δεν θέλω να είμαι αχάριστος, εννοείται ότι έχω καταφέρει πράγματα, είμαι ευγνώμων για αυτά που έχουν έρθει, έχω δουλέψει και πολύ σκληρά για αυτά που έχουν έρθει, αλλά δεν είμαι ο άνθρωπος ο οποίος θα πει ‘τώρα τα κατάφερα, θα κάτσω’. Πιο πολύ τώρα μου αρέσει που βλέπεις την εκτίμηση του θεατή και τον θαυμασμό, όχι την υστερία».
«Αυτήν την στιγμή το μόνο πράγμα που θέλω για το μέλλον είναι να πάει καλά ο τρίτος κύκλος του ‘Maestro’, να κάνω τα ραντεβού που έχω να κάνω και όλα αυτά που πρέπει να γίνουν στην Αμερική για τα επόμενα βήματα, να είναι καλά ο πατέρας μου, να είμαστε καλά στην υγεία μας όλοι και δεν υπάρχει πέρα από αυτό καμία άλλη τεράστια στρατηγική. Να είμαι ψυχικά ήρεμος θέλω».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις