Ο υπουργός προανήγγειλε βελτιώσεις στην πλατφόρμα του e-katanalotis επισημαίνοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, στόχος είναι ο καταναλωτής να μπορεί να βρει εκτός από το πιο φθηνό προϊόν και σε ποιο σούπερ- μάρκετ αυτό πωλείται.

«Το καλάθι του νοικοκυριού συνεχίζει, με επιτυχία. 70 κωδικοί προϊόντων έκαναν σχεδόν το 5% του συνολικού τζίρου των αλυσίδων. Εμείς, προχωρούμε ένα βήμα παραπέρα, βάζοντας ένα ακριβό επώνυμο ή και μεσαίας κατηγορίας προϊόν, να συμμετέχει στην κατηγορία μόνιμης μείωσης τιμής», ανέφερε στον ΣΚΑΪ 100,3 ο υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός προανήγγειλε βελτιώσεις στην πλατφόρμα του e-katanalotis επισημαίνοντας ότι μέχρι το τέλος του χρόνου, στόχος είναι ο καταναλωτής να μπορεί να βρει εκτός από το πιο φθηνό προϊόν και σε ποιο σούπερ- μάρκετ αυτό πωλείται.

«Ο πληθωρισμός δεν είναι εθνικό φαινόμενο και δεν μπορεί εύκολα να αντιμετωπιστεί από μία μόνο χώρα. Στο μεγαλύτερο βαθμό του είναι εισαγόμενος», ανέφερε ο κ. Σκρέκας, επισημαίνοντας ότι τα μέτρα που έχουν ήδη ληφθεί φαίνεται να αποδίδουν, δεδομένου ότι η Ελλάδα έχει τον τρίτο χαμηλότερο πληθωρισμό στην Ευρώπη.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις