Τέσσερις στους 10 καταναλωτές θα συνεχίσουν να ψωνίζουν online και μετά την πανδημία
Η στροφή στις ηλεκτρονικές αγορές τις οποίες πυροδότησε η πανδημία φαίνεται πως ήλθαν για να μείνουν
Το 40% των πολιτών, παγκοσμίως, απαντά ότι θα συνεχίσει να πραγματοποιεί τις αγορές του στο Διαδίκτυο και μετά το τέλος της πανδημίας.
Αυτό δείχνει μια θεμελιώδη αλλαγή στον τρόπο, με τον οποίο πραγματοποιούμε τις αγορές μας και είναι προφανές ότι ο αντίκτυπος της πανδημίας στις αγοραστικές μας συνήθειες πιθανότατα θα παραμείνει και μετά από τον COVID-19.
Ήδη, το 61% των καταναλωτών παγκοσμίως πραγματοποιεί αγορές online πιο συχνά απ’ ό,τι πριν από την πανδημία. Αυτή η αύξηση της δημοτικότητας τού ηλεκτρονικού εμπορίου είναι ιδιαίτερα έντονη στις νεότερες ηλικίες: το 70% των καταναλωτών ηλικίας 25-34 αναφέρει ότι πραγματοποιεί, πλέον, πιο συχνά αγορές στο Διαδίκτυο.
“Όμως, όσο οι ηλεκτρονικές αγορές εξακολουθούν να αυξάνονται, οι καταναλωτές θα πρέπει να παραμένουν προστατευμένοι από τους κινδύνους, που ενέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο”, αναφέρει έρευνα της ESET, η οποία διερεύνησε τις απόψεις των καταναλωτών σχετικά με τις ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και τις τραπεζικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες.
Μόλις το 29% των καταναλωτών σε ολόκληρο τον κόσμο απαντά ότι αισθάνεται “πολύ ασφαλές”, όταν πραγματοποιεί αγορές στο Διαδίκτυο. Το 16% των καταναλωτών δήλωσε ότι νιώθει είτε “όχι ιδιαίτερα ασφαλές”, είτε “καθόλου ασφαλές”.
Όπως διαπιστώνει η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε 10.000 καταναλωτές σε Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιαπωνία και Βραζιλία, κάτι που πολλοί δε γνωρίζουν είναι ότι, εξαιρετικά συχνά, οι κυβερνοεγκληματίες χρησιμοποιούν ως δόλωμα τις γνωστές εμπορικές μάρκες για ηλεκτρονικό ψάρεμα (phishing).
Εκμεταλλεύονται, δηλαδή, την εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτές σε αυτές τις μάρκες, για να τους πείσουν να κάνουν κλικ σε κάποιο κακόβουλο link και να δώσουν – εν αγνοία τους – προσωπικές πληροφορίες, όπως όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και στοιχεία της τραπεζικής τους κάρτας.
Από την άλλη, οι ίδιες οι εμπορικές εταιρείες συχνά υφίστανται παραβιάσεις δεδομένων και κυβερνοεπιθέσεις. Όποτε συμβαίνει αυτό, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα οι κυβερνοεγκληματίες να αποκτήσουν πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών – πελατών και να βρεθούν έτσι εκτεθειμένοι σε απειλές εκβιασμού και επιθέσεων ηλεκτρονικού ψαρέματος.
Σε ερώτηση για το εάν μπορούν να διακρίνουν ένα email ηλεκτρονικού “ψαρέματος”, που μιμείται τα emails που λαμβάνουν από τα online καταστήματα από τα οποία ψωνίζουν, πάνω από τα δύο τρίτα των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα της ESET απάντησαν ότι μπορούν. “Δεδομένης της τεράστιας αύξησης των επιθέσεων μέσω ηλεκτρονικού “ψαρέματος” που έχουμε δει λόγω της πανδημίας, είναι εξαιρετικά πιθανό πολλοί από τους καταναλωτές να υποτιμούν την έκταση της συγκεκριμένης απειλής”, αναφέρουν οι αναλυτές.
Ολες οι Ειδήσεις
- Εκλογές ΣΥΡΙΖΑ στο ΟΡΕΝ – Κυριακή 24 Νοεμβρίου 2024 – Η ενημέρωση ξεκινά από τις 6 το πρωί
- «Maestro» – Φωτογραφίες backstage από τα γυρίσματα της τρίτης σεζόν
- Stars System με την Άση Μπήλιου: Ποιοι θα ευνοηθούν με τη νέα χρονιά; Όλες οι απαντήσεις κάθε Σάββατο
- ΕΡΤ1: ΠΡΕΜΙΕΡΑ «150 χρόνια Μεγάλη Βρεταννία: Η ιστορία μέσα στην Ιστορία» – Το ιστορικό ντοκιμαντέρ σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση
- Αυτή την Κυριακή με το ΒΗΜΑ η εφημερίδα «Πανεπιστήμιο Αθηνών»
- ΕΡΤ1: #Παρέα με τον Γιώργο Κουβαρά – Καλεσμένη η Έμιλυ Κολιανδρή – Δείτε δύο υπέροχα βίντεο
- Athens Kallithea – Πανσερραϊκός 1-2: Απέδρασαν από τη Λεωφόρο με γκολ στις καθυστερήσεις τα «λιοντάρια»
- Αλεξάνδρα Νίκα: Γέννησε η σύντροφος του Κωνσταντίνου Αργυρού, ένα υγιέστατο αγοράκι
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook