Ο κορωνοιός άλλαξε άρδην τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων την χρονιά που μας πέρασε

Κερδισμένη ήταν και η αγορά των αθλητικών ρούχων, που κατέγραψε αύξηση κατά 775%, ενώ σε κατακόρυφη πτώση βρέθηκαν κατηγορίες ένδυσης και υπόδησης όπως σακάκια, κατά 99% και γόβες, κατά 85%.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της πλατφόρμας αναζήτησης για είδη μόδας Glami, οι τέσσερις κατηγορίες προϊόντων που είχαν τη μεγαλύτερη online ζήτηση στην Ελλάδα ήταν οι σαγιονάρες (+1279%), τα ισοθερμικά (+1200%), τα ρούχα ύπνου (+1021%) και οι ρόμπες (+813%).

Πιο αναλυτικά, το GLAMI παρουσιάζει την ανασκόπηση του 2020 που περιλαμβάνει την ανάλυση της αγοράς, στοιχεία από τις έρευνες που έτρεξαν το 2020 καθώς και τις τάσεις που θα διαμορφώσουν την online αγορά μόδας στην μετά-Covid19 εποχή.

Ολες οι Ειδήσεις

Ειδήσεις Top Stories

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Κάνε Like στη σελίδα μας στο facebook