#Cancel_Skroutz: Οργή στα social media για διαδικτυακή απάτη μέσω της δημοφιλούς πλατφόρμας
Πολλές είναι οι καταγγελίες για ηλεκτρονικές αγορές μέσω της εταιρίας Skroutz από ηλεκτρονικά καταστήματα με τα οποία συνεργάζεται για παραγγελίες προϊόντων που πληρώθηκαν κανονικά και δεν έφτασαν ποτέ στους καταναλωτές.
Σάλος έχει ξεσπάσει τις τελευταίες ώρες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μετά τις καταγγελίες καταναλωτών σχετικά με τη γνωστή εταιρεία Skroutz που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Καταναλωτές καταγγέλλουν την εταιρεία για έλλειψη εμπιστοσύνης μετά από αγορές προϊόντων που δεν έγιναν ποτέ, παρά το γεγονός ότι πληρώθηκαν κανονικά με κάρτα.
Όπως αναφέρουν μικρά «ηλεκτρονικά» καταστήματα που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα της Skroutz, εξαπατούν τους πελάτες τους και ενώ η εταιρεία γνώριζε καθώς είχε δεχθεί αρνητικές κριτικές για τα εν λόγω καταστήματα, δεν τις δημοσίευσε ποτέ ώστε να προστατευθούν οι πελάτες της.
Έξαλλοι καταναλωτές μιλούν για προσπάθεια απόκρυψης απάτης και για προσβλητικές συμπεριφορές, για έλλειψη συνεργασίας από την πλευρά της Skroutz.
Θα αλαξει τιποτα με τις αξιολογησεις των καταστηματων? Η θα ειμαστε παλι στο ιδιο εργο θεατες, οσο για την ανακοινωση τα εχετε κανει μπαχαλο. Δεν απαντατε στα emails εδω και 2 μερες #cancel_skroutz
— Dr Jonas Salk (@Jonas_Salk_) April 9, 2022
#365shop #cancel_skroutz Αγοραζεις και κανεις τον σταυρο σου
— LouisΒλαχερνών XVI (@geon565) April 9, 2022
8/10 Το Σκρουτζ υποστηρίζει πως δεν έχει κάποια ευθύνη, παρόλο που προωθούσε το κατάστημα στην ιστοσελίδα του. Επομένως, χιλιάδες ευρώ έκαναν φτερά, και η εταιρεία μας λέει πως δεν μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ.
— anastasia 🤍 (@kokkino_xioni) April 8, 2022
εκτός από https://t.co/ExzgQJPCkc το ίδιο συνέβει και με το “κατάστημα” https://t.co/Nj6eCYEnVD. Πληρωμένο προϊόν που δεν έφτασε ποτέ, γιατί ποτέ δεν εστάλει. Η απάτη έγινε με την προστασία της skroutz.#cancel_skroutz
— dimouadreas (@dimouadreas) April 13, 2022
Πίσω από κάθε αγορά με το κουμπί του Skroutz, κρύβονται οι ιστορίες των συνεργατών μας. Για εμάς αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι μας.
Δες τες όλες εδώ!https://t.co/KH4YuBcMvs— Skroutz.gr (@skroutzit) November 19, 2021
Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για απάτη, η Skroutz ουσιαστικά δεν αναλαμβάνει καμία απολύτως ευθύνη και παραπέμπει τους καταναλωτές να μηνύσουν την εταιρία από την οποία αγόρασαν τα προϊόντα.
Με ανακοίνωση που εξέδωσε προσπαθεί να απολογηθεί για τον συνέταιρό της «365shop», ενώ την ίδια ώρα παρέχει… συμβουλευτικές υπηρεσίες.
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Skroutz
«Αναφορικά με το συμβάν με την επιχείρηση 365 SHOP GR ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι Κ Ε, κατάστημα “365shop”, που έχει προκύψει τις τελευταίες ώρες και πάντα πιστοί στο όραμα μας να προσφέρουμε τη βέλτιστη εμπειρία στους καταναλωτές γνωστοποιούμε πως η συνεργασία μας με το συγκεκριμένο κατάστημα έχει οριστικά διακοπεί.
Να επισημάνουμε ότι η Skroutz δεν διαμεσολαβεί στις αγορές μεταξύ του καταναλωτή και του ηλεκτρονικού καταστήματος, δεν εκπροσωπεί ούτε υποκαθιστά οποιοδήποτε εμπορικό κατάστημα παρά μόνο για τις παραγγελίες οι οποίες πραγματοποιούνται μέσω της υπηρεσίας Skroutz Marketplace, όπου η συναλλαγή ολοκληρώνεται με πλήρη ασφάλεια στην σελίδα μας (περισσότερες πληροφορίες εδώ)
Επιπροσθέτως, έχουμε ήδη επικοινωνήσει με κάθε καταναλωτή που μας ενημέρωσε για την αποτυχία ολοκλήρωσης της παραγγελίας του και παρέχουμε συμβουλευτική υποστήριξη για τις διαδικασίες αποζημίωσης σε καθέναν από αυτούς ξεχωριστά. Καθώς συνεχώς φτάνουν καινούργια αιτήματα σε μας, τα επεξεργαζόμαστε με τη δέουσα προσοχή και συμβουλεύουμε τους καταναλωτές για τα επόμενα βήματα ανάλογα με την περίπτωση.
Ειδικότερα οι καταναλωτές που επέλεξαν την εξόφληση της παραγγελίας τους μέσω κάρτας – χρεωστικής ή πιστωτικής – μπορούν να αποζημιωθούν για το σύνολο του κόστους της παραγγελίας τους από την εκδότρια τράπεζα της κάρτας μέσω της διαδικασίας αμφισβήτησης συναλλαγής.
Για όλους όσοι ολοκλήρωσαν την αγορά τους μέσω τραπεζικής κατάθεσης, στο πλαίσιο της παροχής της βέλτιστης δυνατής εμπειρίας ηλεκτρονικών αγορών, θα αποζημιωθούν με την μορφή κουπονιού – ίσης αξίας με εκείνη της παραγγελίας τους – μέσω του Skroutz Marketplace.
Τέλος, υπενθυμίζουμε πως για τις ηλεκτρονικές αγορές, η εξόφληση μέσω κάρτας παραμένει ο ασφαλέστερος τρόπος πληρωμής καθώς είναι και ο μόνος τρόπος που διασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων στο σύνολό τους.
Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε πως είναι ιδιαίτερα σημαντικό όλοι οι καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα με τις παραγγελίες τους μέσω της συγκεκριμένης επιχείρησης να προχωρήσουν σε καταγγελία με σκοπό την επίλυση του προβλήματος από τους αρμόδιους φορείς με τους οποίους είμαστε σε διαρκή επικοινωνία».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr
Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις