Οι “Digital Citizens” φτάνουν πλέον τα 6,5 εκατ. - Σχεδόν όλοι (91%) οι Έλληνες συνδέονται στο Διαδίκτυο από το κινητό

Πώς εκτοξεύθηκε η σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία μέσα σε λίγους μήνες λόγω της πανδημίας; Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να απαντήσει η έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της Focus Bari, η οποία απεικονίζει ένα πρωτοφανές ορόσημο το οποίο κατακτά η χώρα, καθώς πλέον το κοινό των “digital citizens”  ξεπερνά τα 6.500.000.

Επίσης, σχεδόν όλοι (91%) συνδέονται στο Διαδίκτυο από το κινητό, έχοντας κυριολεκτικά τα πάντα στο χέρι: επικοινωνία, ενημέρωση, διασκέδαση, κοινωνικοποίηση, ψώνια, επάγγελμα. Το κινητό τηλέφωνο αποτελεί την πρώτη σε προτίμηση συσκευή (91%) για τη σύνδεση στο Internet. Ακολουθεί με διαφορά (56%) το laptop, έπεται ο σταθερός υπολογιστής (49%), το tablet (27%) και οι “έξυπνες” τηλεοράσεις (21%).

Μάλιστα, το 2ο εξάμηνο του 2020, μεσούσης της πανδημίας, καταγράφηκε αύξηση σε όλες τις συσκευές πρόσβασης στο Διαδίκτυο, συγκριτικά με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η αύξηση ήταν της τάξης του 5% για το κινητό τηλέφωνο, ενώ κατά 21% αυξήθηκε η χρήση των laptops ως μέσο σύνδεσης στο Internet και κατά 4% των tablets.

Αξιοσημείωτη άνοδο έχουν και τα desktop (42%), καθώς αυξάνεται η εξ αποστάσεως εργασία, αλλά και η τηλε-εκπαίδευση των παιδιών. Εντυπωσιακή άνοδο κατά 29% σημειώθηκε στη χρήση των smart tv ως μέσο σύνδεσης στο Internet.

Την παραπάνω εικόνα περιγράφει η έρευνα “Focus on Tech Life Tips” της Focus Bari, η οποία απεικονίζει το πώς εκτοξεύθηκε η σχέση των Ελλήνων με την τεχνολογία μέσα σε λίγους μήνες, τη “χρονιά της πανδημίας”.

Συνωστισμός στα social media

Στο μεταξύ, οκτώ στους δέκα Έλληνες “υπάρχουν”, εκφράζονται και αλληλοεπιδρούν μέσω των social media, καθώς οι 4 στους 5 (81%) είναι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Την ίδια στιγμή, αυξάνεται κατά 70% η αναλογία που δηλώνει ότι αφιερώνει στα social (συνειδητά τουλάχιστον) πάνω από μια ώρα κάθε μέρα. Ειδικότερα, περισσότερο από μία ώρα την ημέρα στα κοινωνικά δίκτυα αφιερώνουν πάνω από δύο στους πέντε Έλληνες (44%)

Online αγορές

Σύμφωνα με την έρευνα, την περίοδο της πανδημίας εκτοξεύθηκαν στην Ελλάδα οι online αγορές. Πλέον, επτά στους δέκα Έλληνες κάνουν πλέον σήμερα αγορές online, καθώς το τελευταίο εξάμηνο, το 68% του ελληνικού κοινού έχει πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία ηλεκτρονική αγορά.

Ο δείκτης αυτός έχει 9 ποσοστιαίες μονάδες αύξηση μέσα σε ένα χρόνο, τον χρόνο της πανδημίας. Σε σχέση δε με έναν χρόνο νωρίτερα, το ποσοστό αυτό έχει αυξηθεί κατά 15%.

Ψηφιακοί χρήστες από κούνια

Ένα από τα πιο εντυπωσιακά ευρήματα της έρευνας είναι ότι πλέον – και – οι Έλληνες γίνονται ψηφιακοί πολίτες από …κούνια. Σχεδόν όλα τα παιδάκια 5-12 χρόνων είναι επίσης “digital citizens”.

Περίπου ένα στα πέντε παιδιά (18%), ηλικίας 5 έως 12 ετών έχει κινητό τηλέφωνο. Η κατοχή κινητού στο παιδικό κοινό είναι ανοδική (8%), συγκρίνοντας το 4ο τρίμηνο του 2020 με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Έντονη είναι η παρουσία των παιδιών στο Διαδίκτυο, αφού σχεδόν εννιά στα δέκα παιδιά (85%) είναι χρήστες Internet. Μάλιστα, η διείσδυση της χρήσης του Διαδικτύου είναι αυξημένη κατά 7% από το 4ο τρίμηνο του 2019 έως το τέλος του 2020.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Bigpost.gr

Ακολουθήστε το Bigpost.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις